1. Úvodné ustanovenia
Cestovná agentúra AMA Travel spol. s r.o., IČO: 36225932, so sídlom v Skalici, Námestie slobody 32, PSČ 90901, zapísaná v OR/ŽR okresný súd Trnava, oddiel s.r.o., vložka č.10804/T (ďalej len CA) vykonáva autorizovaný predaj zájazdov cestovných kancelárií (ďalej iba CK) na základe uzatvorenej zmluvy o predaji zájazdov. Všetky CK, s ktorými naša CA spolupracuje majú uzatvorené riadne poistenie proti insolventnosti. Všetky zájazdy, ktoré naša CA ponúka sú vždy predávané za tú istú cenu ako u usporiadajúcej CK za podmienok stanovených vo Všeobecných zmluvných podmienkach tej ktorej CK.
2. Objednávka
2.1. Každý návštevník našej stránky si môže zaslať ľubovoľný počet nezáväzných objednávok. Nezáväznú objednávku môže Zákazník urobiť nielen zaslaním formulára, ale aj zaslaním mailu, alebo telefonicky. CA nemá v danom momente realizácie objednávky informáciu o dostupnosti zájazdu. Táto skutočnosť je potvrdená, prípadne spresnená usporiadajúcou CK.
2.2. Ponuka zájazdov našej CA je aktualizovaná na základe elektronicky prijímaných dát od daných CK, ktoré sú ich usporiadateľom. CA nezodpovedá za prípadné zmeny jednotlivých ponúk daných CK a vyhradzuje si právo na chybu publikovaných cien, termínov a ďalších údajov v ponuke.
2.3. Po prijatí objednávky naša CA obratom zarezervuje požadovanú kapacitu u organizátora, potvrdí zákazníkovi konečnú cenu zájazdu a zašle zákazníkovi Zmluvu o obstaraní zájazdu organizujúcej CK (ďalej len Zmluva) na podpis spolu s ďalšími pokynmi ohľadom termínu rezervácie, platby a termínu do kedy je potrebné poslať podpísanú zmluvu spať do CA. Súčasťou Zmluvy sú Všeobecné zmluvné podmienky organizujúcej CK. Zmluva spolu s pokynmi a týmito podmienkami je zasielaná e-mailom alebo odovzdaná osobne v CA.
2.4. Pri internetovej objednávke je následne zákazník povinný zaslať podpísanú zmluvu vrátane dokladu o úhrade o zaplatení. Termíny pre platbu zálohy prípadne doplatku sú pre Zákazníka záväzné a ich nedodržanie môže viesť k tomu, že zájazd nebude možné uskutočniť.
3. Platba
3.1. Platba za bežný zájazd prebieha spravidla tak, že pri zakúpení zájazdu zákazník platí 50% a zvyšných 50% dopláca najneskôr 30 dní pred nástupom na zájazd. Pri zájazdoch typu "Last moment", resp. menej ako 1 mesiac pred začatím zájazdu je potrebné platbu realizovať v plnej výške pri podpise Zmluvy.
3.2. Zákazník berie na vedomie, že pri zakúpení zájazdu môže výnimočne vzniknúť situácia, že usporiadajúca CK zájazd nepotvrdí. V takomto prípade Zmluva nenadobúda právnu účinnosť a klient má nárok na bezodkladné vrátenie všetkých platieb.
4. Zájazdy na vyžiadanie
U niektorých zájazdov je nutné zájazd najprv vyžiadať u zahraničného partnera CK. V tomto prípade je CA oprávnená požadovať na základe podmienok príslušnej CK zálohu vopred pred podpísaním Zmluvy, ktorá pri úspešnej rezervácii sa stáva hneď záväznou a vzťahujú sa na ňu hneď storno podmienky organizujúcej CK. V prípade neúspešnej rezervácie vráti CA zákazníkovi plnú výšku zálohy, pokiaľ si zákazník nevyberie iný zájazd z ponuky CA.
5. Storno podmienky
5.1. Zákazník má kedykoľvek právo odstúpiť od Zmluvy, ktoré však musí byť vždy urobené písomnou formou s podpisom zákazníka a zaslané buď na emailovú adresu amatravel@amatravel.sk alebo osobne odovzdaná v CA.
5.2. Pokiaľ nie je dôvodom pre odstúpenie Zákazníka porušenie povinností organizujúcej CK vyplývajúcej zo zmluvy alebo zo zákona, storno podmienky sa riadia podmienkami príslušnej CK, pre ktorú CA zájazd sprostredkovala a s ktorou má zákazník prostredníctvom CA popísanú Zmluvu.
6. Osobné údaje
Nakladanie a spracovávanie osobných údajov je popísané v nasledujúcom odkaze :
7. Doklady k vycestovaniu
Všetky doklady potrebné k vycestovaniu dostane zákazník od CA, alebo od organizujúcej CK, v závislosti od termínu zájazdu, spôsobu dopravy a krajiny do ktorej cestuje. Pokyny k zájazdu sú zákazníkovi spravidla zasielané mailom alebo odovzdané osobne najneskôr týždeň pred nástupom na zájazd. Pri zájazdoch typu last minute toto pravidlo neplatí, ak je zájazd objednávaný 7 a menej dní pred nástupom. Vtedy sú zákazníkovi odovzdané všetky doklady spravidla do 2 dní po objednaní zájazdu. Odovzdanie pokynov a dokladov sa riadi vždy podľa podmienok organizujúcej CK.
8. Cestovné doklady
8.1. Každý zákazník je povinný si overiť všetky informácie týkajúce sa vstupu do krajiny, kde má záujem cestovať a skontrolovať platnosť všetkých cestovných dokladov, ktoré sú vyžadované pre vstup do danej krajiny.
8.2. Platnosť cestovných dokladov môže byť odlišná pre rôzne krajiny a destinácie. Bližšie informácie ku konkrétnym krajinám týkajúce sa pasových, vízových a iných formalít sú uvedené webových stránkach Ministerstva zahraničných vecí Slovenskej republiky.
9. Zákaznícky servis
CA AMA Travel zabezpečuje zákazníkovi kompletný servis vo veci zakúpeného zájazdu, ako sú zmeny osobných údajov, zmena zájazdu, odstúpenie od Zmluvy, doručenie pokynov na zájazd, reklamácia a podobne v zmysle VZP organizujúcej CK.
10. Zodpovednosť za porušenie záväzku
10.1. Prípadné reklamácie zájazdu a služieb odporúčame riešiť na mieste pobytu s delegátom organizátora zájazdu alebo na recepcii ubytovacieho zariadenia, aby boli vady a iné reklamované služby čo najskôr napravené prípadne odstránené. Ďalej odporúčame aby si zákazník nechal reklamované skutočnosti písomne potvrdiť podpisom a to od delegáta, teda zástupcu organizátora zájazdu, alebo od ubytovacieho zariadenia.
10.2. Ak sa zákazník rozhodne reklamovať službu alebo zájazd až po skončení jeho trvania, je potrebné reklamáciu zaslať písomne potvrdenú od delegáta alebo ubytovacie zariadenia na emailovú adresu amatravel@amatravel.sk alebo osobne v CA, najneskôr však do 1 mesiaca od skončenia zájazdu, alebo od okamihu, kedy sa zájazd ukončil.
10.3. Zákazník je však povinný uplatniť reklamáciu bez zbytočného odkladu, pretože s odstupom času sa sťažuje preukázateľnosť a objektívnosť posudzovania, čo môže ovplyvniť priebeh a výsledok reklamácie.
10.4. O spôsobe vybavenia reklamácie bude zákazník oboznámený zo strany usporiadajúcej CK v súlade s reklamačným poriadkom tej ktorej CK. Zvyčajne platí lehota na vyjadrenie 30 dní od prijatia reklamácie. CA odporúča písomnú reklamáciu doplniť o číslo zmluvy, dátum jej uzatvorenia, nárok, potvrdením od delegáta organizujúcej CK, príslušné fotografie a iné.